-

Nu tar jag över ett tag!

Halloj på er alla elins fina läsare! Nu när elin ska bort ska jag&johanna vara snäll att uppdatera hennes blogg så mycket vi kan. Vilket kommer bli kanon kul! :D Men jag tänkte berätta lite mer om mig nurå.
Jag heter Louise, och är en tjej på 12 år. Älskar att fotografera, rida, spela fotboll och vara med kompisar självklart. Elin är ju en god vän till mig så jag tänkte att jag kunde hjälpa henne. Jag bor i en vila mitt ute i ingenstans. Bra förklaring uh? ;) Elin och jag kan man säga, bor lång grannar. Så vi brukar umgås mycket, båda med familjerna och utan. Vilket är super trevligt! Jag har en kanin som heter Milo. Ett litet charmtroll som älskar att vara med på kort. Så bilder på han kommer. Jag har en medryttar ponny vid namn Divine. Men hon kommer jag inte skriva om här. Stränga årder från elin. Haha inga hästar i min blogg. Så jupp.. men bilder, texter, åsikts inlägg, lite musik. Och sånt shit, kommer lilla jag skriva om. Och självklart försöker jag uppdatera så mycket jag kan. Men jag har en egen blogg oxå som jag satsar på (där hästen får vara med) ;) Om ni vill komma till min egna blogg kan ni klicka här!
Jag & Elin
Jag
Min kamera , Canon eos 450D
& Kaninen

Kommentarer
Postat av: Samanttha

Sv: Ja men ska va ännu brunare ;)

2011-08-02 @ 21:17:48
URL: http://ssamantthanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0