-

00:11 - dagen före julafton .

just nu sitter jag och lyssnar på musik, och snackar med michaela. för övrigt ikväll har det inte alls hänt mycet, spelade wii, men fick bara game over, så stängde av . sen har jag även haft jätte tråkit, och jag satt och drog upp mitt hår under näsan och sa "mustach" för mig själv och tyckde det var as kul, så kul har jag haft ikväll.. men sen lite senare, så ringde andreas upp mig på skype, och då blev det hela mycket roligare, han typ hade startat sin cam, på någon sätt så jag satt och kollade på när han spelade wow, fatta lika mycket som ingenting utav det men ah . nu känner jag att jag börjar bli ganska så trött, så ska nog ta och detja sängen och kudden ett tag, godnatt!
bild sen vinter chili 2010 tror jag det var, saknar! <3

Kommentarer
Postat av: michaela

HAHAHAHAHHA gav du upp för att du fick game over xD tss "loser"

2011-12-23 @ 00:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0