-

Dag19 ~saker jag måste göra innan jag dör

hmm.. väldigt svårt att komma på bara 10saker som jag måste göra innan jag dör... men ska försöka!
1. Åka/bo tillbaka till england, vilket är väldigt troligt att jag kommer göra.
2. Åka till USA.
3. Åka till någon choklad fabrik - bara för att jag ÄLSKAR choklad..
4. Lära mig spela gitarr, igen..
5. Lära mig surfa, vilket vore coolt.
6. Åka till New York, och ja jag vet att det ligger i USA men börjar få slut på ideér..
7. Fira jul i London.
8. Köpa ett (några) par nya converse.. eller aa det är väl inget måste, men som sagt börjar få slut på ideér..
9. Tatuera mig, vilket jag ska så småningom.
10. ÅKa till London och sen bara springa runt några dagar och shoppa!
ehm.. aah, det var typ det jag måste, eller nästan måste göra innan jag dör.  ~ nu väntar sängen, tack &godnatt!

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: okej skoj :D ska först äta middag med familjen och sedan blir det kanske fest med pojkvännen och hans vänner :)

2011-12-30 @ 17:40:20
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0