-

Dag4 ~ min skola, odenskolan

skolan som jag går på heter odenskolan.. &jag tycker väl att den är helt okej, visst, kanske inte världens bästa, men duger väl. den är som alla andra skolor, väggar, korridorer, tak, ovs. finns inte så jätte mycket att säga om den? maten där är väl inte precis den godaste om man säger så! men det går la alltid ner.. har gått där sen jag började 7an, och innan det gick jag i en skola som heter Stora Mellösa Skola. men ja, det är typ så mycket jag har att säga om min skola, som sagt, ganska lik alla andra skolor. ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna (:

sv: HEJ! :D Allt är bra! själv då? :D kram!<3

2011-12-08 @ 18:59:13
URL: http://jonnahasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0