-

du får mig alltid på bättre humör!

efter skolan hade jag utvecklinssamtal, vilket gick bra :) och sen efter det, så åkte jag, frida, hanna &angelica te cassie och firade henne för att hon fyller på söndag! :)  och där satt vi bara typ och spelade wii.. och sen åkte jag, angelica, frida &hanna hem, eller aa jag och hanna och frida drog hit, och angelica fortsatte te kyrkan(ungdomsgård typ..) för att dom skulle ha gummisnoddskrig där, och vi andra hade filmkväll hemma hos mig :D och kollade på hitta nemo, haha.. och sen sluta kvällen med att vi hade "kuddkrig" i soffan.. och sen runt 11stack dom hem.. och nu sitter jag här och är lite halft deppig, för att det "hände" en grej, eller allt blev bara så sjukt jobbigt helt plötsligt.. fast jag är inte lika deprimerad som jag var för någon minut sen, andreas fick mig på bättre humör! :D men nej nu snart ska jag gå och sova!
konstigt nog lär jag sakna dig när jag är borta.

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: hihi jaaa det var den :D

2011-12-03 @ 00:28:01
URL: http://haidisblog.se
Postat av: thaipinnen

sv ; åh vad roligt ! ja vill också till london :(

2011-12-03 @ 12:14:06
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0