-

elin gillar inte söndagar.. :c

idag är det söndag.. och sista advänt, nu är det bara 6dagar kvar tills kalle ankas jul &tomten kommer :D men hur som helst, igår kväll var elias här, och bara så du vet så fuska du på wii. och det var jag som vann.. pifft :( dom kom runt halv 8igår kväll tror jag, och sen drog dom runt 12 - halv 1. idag har det inte alls hänt mycket, mest suttit vid datorn, och så, ska snart gå ner och kolla klart på svensson svensson säsong 1. men nej nu ska jag forstätta att sitta och kommentera min senaste status på facebook.. lol.. det var en sån där "för varje person som gillar skriver jag.. 1. någon jag litar på" ovs. men ah, jag hör av mig senare eller något. dagens sköna låt ; lostprophets – Rooftops (A Liberation Broadcast)

Kommentarer
Postat av: Jonna (:

Allt bra? :D<3

2011-12-18 @ 19:51:45
URL: http://jonnahasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0