-

facebook tog bort mitt "mellannamn"?

som sagt, facebook bara tog bort mitt "mellannamn" förut? eller aa jag skulle kolla en grej på kontoinställningar, och när jag går in där och har kollat det jag skulle kolla, och sen när jag klickar på startsidan igen, så var mitt "mellannamn", (björn) borta? och jag får inte tillbaka det igen :O och så frågade jag hur man gjorde ovs...
men aja, nog om det nu, ikväll har det inte alls hänt mkt, kollade på Irene Huss - I skydd av skuggan. älskar verkligen dom filmerna, något jag rekomenderar! :D och sen har jag spelat wii, men det slutade med att jag stängde av spelet och slängde kontrollen i sängen för att jag fick game over säkert en 10 - 20 gånger innan jag gav upp. men nej nu ska jag sova, hör av mig mer imorron!

Kommentarer
Postat av: Felicia

svar: ja allt är bra med mig vad ska du göra idag då?<3

2011-12-11 @ 10:01:17
URL: http://feliciagruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0