-

fridas hjärna+elins hjärna =stackars hanna..

kom hem för ett tag sen, var hos frida hela dagen efter skolan, och typ fixade hannas julklapp.. hahhaha stackars hanna! :o haha närå, hon blir säkert glad.. eller vad säger du frida? ;) imorron efter skolan så drar jag och frida hem t hanna, för att ha julklapps byte.. går bara till typ 12eller något imorron, sen är det jullov! :D och då är det inte alls långt kvar tills tomten kommer! önskar mig inge speciellt i julklapp.. men ah, just nu sitter jag och smsar med några sköna personer, och typ lyssnar på massor med skön musik.. btw vi fick även tillbaka vårat svenska prov idag, och det gick la helt okej :) men aaah nu ska jag gå och göra något annat.

Kommentarer
Postat av: emma

Goddag, allt bra? :D kramisiiis

2011-12-21 @ 15:19:04
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0