-

insåg just att det var längesen

..jag lyssnade på 2Pac, vilket är väldigt synd, han är grymt bra rappare, tro mig! verkligen inte min musik stil, ganska långt ifrån vad jag brukar lyssna på.. men ah, nog om det nu. skolan idag gick som vanligt, helt okej, gjorde inte så jätte mycket på någon lektion :p senare ikväll kommer emma hit ett tag, vi ska typ käka pizza och kolla film elr något, får se om hon drar vidare t gårn sen, fast jag skippar nog det, tycker inte det är kul där längre, så varför gå dit? men ja, nu sitter jag och lyssnar på musik. slog även in julklapparna förut, gick inge vidare, börja med att jag klippte mig i fingret och sluta med att jag cutta mg på tummen med snöret.. haha! men nu ska jag gå och göra något annat. dagens låt ~ Adept – First Round, First Minute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0