-

kort och failat inlägg ^^

skolan idag gick som vanligt, hade det sista provet innan lovet, svenska prov.. vilket var grymt skön att få det gjort! &så hade vi sista profilen innan lovet med :D efter skolan drog jag och johanna hem te mig. gjorde inte så jätte mycket satt och splade wii, haha jag vet inte hur många gånger vi fick game over innan vi gav upp.. haha. och när vi precis hade stängt av så ringer johannas mamma och säger att hon ska komma och hämta henne, tiden går fort när man har kul jao. senare ska jag typ hoppa in i duschen, och kolla film. sen ska jag nog sova. uppdaterar mer imorron! &här kommer dagens låt ; Hollywood Undead – Been To Hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0