-

namnlös - rubrikkkkkkk saknas .

har nyss slagit in julklappar med mamma, eller slagit in och slagit in.. det slutade med att jag satt och sa "amen vadfaaan, du kan ju inte bita av tejpen!.. &ge hit saxen för i helvete.." osv.. det var lite surt att vi bara hade en sax som var bra! men för övrigt ? vad har hänt idag ? hmm.. inget speciellt, åkte t min moster vid 2, gjorde inge speciellt där, dom skulle tydligen vara hos min kusin som bor i tibro över dagen imorron. så dom kommer förbi på julafton! &sen sluta det med att vi åkte t net on net och köpte ett minneskort t min mobil, ett på 16GB har bara 2GB på det jag har nu, vilket suger. men nej nu ska jag ta och spela lite wii! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0