-

ni måste skaffa ett annat intresse..

nu sitter jag och louise i lollos rum med varsin dator och glor, socialt i know. men hur som helst, kom vi hem från stan för ett tag sen. vi käkade nästan på engång när vi kom in till stan, sen drog vi oss vidare till new yorker och där träffa vi josse och 2st av hennes kompisar träffa vi också på new yorker. hahaha, jag trodde jag skulle dö hennes ena kompis sa "ni måste skaffa er ett annat intresse än kläder!" &då svarar den andra som hon var med "amen jag brukar ju sy dom annars!" hahaha jag trodde jag skulle dö. hur som helst, sen åkte vi hem t lollo igen, och där ska vi som sagt lana.. så ah får se hur det blir med uppdateringen, krånglar lite med internet, men det ska la fixa sig snart hoppas jag ? ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHAH SÅ GRYMT KUL XD !!



Nu vill jag köra mario (aaaa) <3333

2011-12-28 @ 17:27:38
URL: http://llouiseericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0