-

no internet.

idag har det inte hänt så speciellt mycket, louise däckade runt halv 6imorse.. och jag kunde inte sova, så jag låg i stort sätt vaken tills hon började "piggna" till på moron, runt 12 halv 1. sen runt 2drog jag hem, för att min moster tydligen skulle komma ut en sväng, &juste, har inte kunnat uppdatera något förens nu.. för att vårat internet hemma är fucked upp.. varken tven eller internet eller telefonen funkar, fan för telia! så då åkte jag till mormor och morfar, och sover där ikväll. imorron bär det av till Media Market med pappa &mamma.. så får la se om jag hittar något intressant där! ;) &vi avslutar detta inlägg med denna sköna låt Adept – Hope

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

Planer för nyår?:D

2011-12-29 @ 20:33:36
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: Emmababy

sv: hihi kej, jo det är bara bra :_D

2011-12-29 @ 21:17:17
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0