-

tack &godnatt.

idag har det inte hänt något speciellt, skolan var som vanlgit bortsett från lucia tåget, och haha stackars tärna som svimmade.. efter skolan drog jag &frida hem te henne, där vi fixade hannas julklapp.. &jävlar var busiga vi var ;) eller hur firda? jag tycker näsatn lite synd om hanna.. haha. sen tog jag bussen hem vid 6, när jag kom hem plugga jag lite och duscha, sen runt 8drog jag t källarn med lollo, gjorde inge speciellt där, satt mest och snackade med massa härligt folk :D kom hem för ett tag sen, sitter nu och lyssnar på Adept &Simple plan. fast ska nog gå och lägga mig när jag är klar med inlägget. så tack &godnatt!
yeah, she try, she can't walk on water.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0