-

johanna ♥

vaknade runt 12idag, tror jag klockan var när jag vakna. och runt halv 1när jag började försöka ta mig upp ur sängen, var klar och sånt shit vid 2tror jag, sen kom johanna och drog hem nyss för att hon skulle käka. :p vi hade tänkt och göra någe efter maten med, men den var inte klar när hon kom hem, så hon trodde dom skulle äta om en timma eller någe, och då är det ingen idé att hon kommer hit, kom vi fram till.. fast det får bli någon annan dag i veckan :D senare vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. ska nog kolla på filmer, som vanligt men nu ska jag gå och göra någe annat vettigt..  :)

Kommentarer
Postat av: linnea ♥

sv: då får du väl lägga in den igen då.. xd

2011-07-12 @ 20:15:59
URL: http://linneawrotelikethis.blogg.se/
Postat av: linnea ♥

sv: det är la inte så jobbigt? :o

2011-07-13 @ 00:06:19
URL: http://linneawrotelikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0