-

stan &johanna 8DDDDD

vaknade runt 12 - halv1 idag, och sen runt 1kom lollo &då kolla vi busstider och tog bussen som gick 5över 2 och var i stan runt 3, och juste, jag träffa emma på stan också :D sen åkte vi hem runt 5igen, och det första pappa säger är "har du inte glömt någe ?" jagba "näe det vet jag inte ?" hanba ; gräsklippningen.." jagba "jaha.. fandå jag som trodde du hade glömt :(" så då var det bara och börja klippa.. det tog väl ungefär en halv timma - 40minuter att klippa, sen runt 20 i 7kom johanna te mig, vi lite allt möjligt, var ute ett tag först, spela wii, gick ut igen &kolla på film, vi kollade på no man's land the rise of reeker, riktigt bra, bara att jag sitter och blundar i början men det räknas inte, sen runt halv 11 - 20 i elva åkte johanna hem, och nu sitter jag här och funderar på att börja kolla på en till film, men det får vi se hur det blir med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0