-

fredag

har just blivit klar, vaknade runt 12 i morse tror jag. vet inte vad som händer idag, ska nog bara kolla filmer tror jag. senare idag kommer mormor&morfar&farmor och ska typ äta här eller någe, sånt jag lyssnae inte så noga på vad mamma sa.. hehe. just nu sitter jag här och förösker komma på hur man byter användarnamn på emocore, men det går inge vidare, nog om det nu. igår kväll åkte vi till sommarstugan en sväng, pappa klippte gräset&jag och zingo gick ner till sjön, och badade, eller zingo bada bara magen men i alla fall. nej nu ska jag gå och göra någe annat. 

inatt hade jag värsta skumma drömmen. jag drömde att jag&viktoria&elin skulle någonstans i oden, och så kommer vi från kanalrundan, hjärderna och det hållet.. och när vi är vid kanalen så kommer det en gubbe springade, och säger att vi ska vända.. men det skiter vi i, och fortsätter framåt.. men det skulle vi inte ha gjort.. för ut fårn kanalen (resturangen) kommer det en gubbe som sen börjar jaga oss, och sen slutar det med att allt blir svart..

Kommentarer
Postat av: linnea ♥

sv: ah :)

2011-06-17 @ 18:07:32
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0