-

johanna dag idag!♥

gick upp runt 10idag, och sen vid 1-halv 2kom johanna hit, och först gjorde vi inte så mycke, satt nere i mitt rum och snackade, sen började vi spela guitar hero till wii och ja, vi är nördar. sen så drog vi te ica och köpte daim glass, mums sen hade vi vattenkrig, och bara så du vet johanna, SÅ VAR DET JAG SOM VANN DET! och sen så gick vi in och spelade mer wii, vi skulle pröva fifa08 men vi fattade inte ett piss av det, så då började vi spela mario&sonic olympic game, riktigt kul faktiskt, och vi var bäst på't eller hur?! sen så gick vi ut en snabbis, men kom snart in igen, och då satte vi oss och kollade på film, the någonting, minns inte vad den hette.. hehe. och sen vid 9stack johanna hem och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag kommer nog på någe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0