-

kristin dag idag 8D

vaknade runt havl 10idag, gick upp &åt frukost runt 11, tror jag, sen vid 12skjutsade pappa mig till kristin, vi gjorde inte så jätte mycke, först kollade vi på Grown ups, och sen åkte vi ner till katte&badade men det var svinkallt, så vi typ doppade oss bara, och sen åkte vi hem till henne igen&började kolla på en ny film, The last song:) &sen vid sju kom mamma och hämtade mig, så nu sitter jag här&ska snart käka lite tror jag ^^ imorron blir det först skola, sen ska jag och hanna åka till Hampetorp&bada där, tror jag. nej nu ska jag gå och äta lite.

Kommentarer
Postat av: JULIA ERIKSSON

Frågestund på bloggen! Kika gärna in och ställ en fråga. Kram

2011-06-07 @ 12:42:27
URL: http://jjuliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0