-

RIKTIG BONDE, BONDE BRÄNNA! ELLER(?!)

skolan idag var faktiskt helt okej, vi hade inga lektioner typ, vi hade friluftsdag, vi typ spela vollyboll, eller aa dom som ville, och sen gick vi någon tipsprommenad&spela bränboll&dragkamp typ, fast jag&viktoria gjorde typ inte ett piss, hehe, satt mäst och snacka& så typ spelade vi frispey(stavas?o.0)-golf&gick tipsprommenaden, mycket jag vet
och vet ni?! jag upptäckte nyss, eller aa förut att jag har fått BONDE BÄRÄNNA! & brända läppar med, haha. imorron blir det först typ stan en snabbis&sen sommarstugan med johanna! nej nu ska jag kolla facebook&lite bloggar&sånt shit, kanske laddar ner någon film, om torrent funkar!

Kommentarer
Postat av: johanna ♥

hahahaha, bonde bränna snyggt xd <3

2011-05-31 @ 20:59:12
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/
Postat av: johanna ♥

sv: haha, då ska man ha en snygg bränna ;) <3

2011-06-01 @ 15:10:12
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0