-

dfghj hej :D

har inte gjort någe speciellt idag, var jätte rastlös vid typ 5eller någe sånt, och vid 6tror jag, åkte vi till min kusin.. och var där ett tag, fast han hade någon kompis där.. så ah. sen åkte vi hem och jao nu sitter jag här och väntar på att 2filmer ska bli klara, I spit on your grave & the gravedancers. någon som har sett dom och vet om dom är bra? imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att åka på yeah festivalen fast jag vet inte, det får vi se hur det blir med det. & jag är nästan klar med headern, nu vet jag vad jag gjorde för fel, som sagt man lär sig av sina misstag, hahaha.

Kommentarer
Postat av: ~Louise

sv; aw tack kokonöt :* :)

2011-05-28 @ 22:12:49
URL: http://powniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0