-

snabbt inlägg!

skolan idag var som vanligt, dagen gick ganska snabbt, vi gick till flingerbacken i typ 2timmar eller någe, jag vet inte. det sög i alla fall. efter skolan åkte jag&mamma och min moster in till stan föra tt jag skulle ta någe blodprov, och när det var gjort gick vi på stan en snabbis, jag köpte 3bhar 2par tights, 1t-shirt (stavas?o.0) typ det ja, sen tog vi hem mat från la baguette, så nu ska jag äta innan jag svälter! är grymt hungrig.. i bilen hem så tänkte jag typ "MAT, GE MIG MAT FÖR I HELVETE!" och nu har jag mat, så nu ska jag gå och äta den innan den blir gammal och ruttnar bort, haha nej men..

Kommentarer
Postat av: johanna ♥

haha, bra stavning: föra tt

xd <3

2011-05-26 @ 16:56:11
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/
Postat av: johanna ♥

sv: haha, jätte bra SVENSKA* ;) <3

2011-05-26 @ 17:25:31
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0