-

sööööööndag.

vaknade runt 10 - halv 11 idag utav att min katt stog och gosade med mitt face.. strax efter att jag fått bort han från mitt face så gick jag upp och åt lite frukost, sen hoppa jag in i duschen, så mycke mer har jag inte gjort idag. någon gång senare under dagen ska jag vara med johanna tror jag.
just nu stitter jag och kollar på vad det kostar att åka till England, vill verkligen tillbaka dit, men varken mamma eller pappa vill åka dit så då får jag väl vänta tills jag och johanna ska dit när vi fyller 18år, tror inte man får varaunder 18 för at lämna landet utan föräldrar.. det suger, seiöst jag älskar verkligen den staden.. så sjukt underbar! nej nu ska jag gå och göra någe annat.
här kommer dagens låt : Snuff - Slipknot♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0