-

jävla oflyt jag har.

dagen började bra - tills vi hade idrott, då jag lyckades göra så att något i mitt knä hoppade åt sidan (känndes det som, tror fan det gjorde det med?..) men bortsett från det gick skolan helt okej, profilen sög, vi satt och löste matte problem i 2timmar :o vi fick också sluta tidigare, typ en kvar, men ah tidigare :D nog om det nu. vet inte riktigt vad jag ska göra senare, kanske går ut en sväng, får la se vad kvällen bjuder på ;) men nej nu ska jag gå och göra något annat! || 24dagar kvar!<3


bild från från idag, tagen från viktorias blogg!

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; okej skönt att höra :D

2011-11-11 @ 17:54:02
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Äntligen fredag! Vill passa på att önska dig en superhärlig helg! <3

2011-11-11 @ 18:25:05
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0