-

johanna & louise! <3

idag har jag hunnit med ganska mycket faktiskt. blev klar srtax innan vi skulle äta, och sen ringde lollo och frågade om jag kunde komma över te henne ett tag, så då drog jag dit tills johanna skulle komma till mig. &vi gjorde inte så speciellt mycket, chillade mest, vi kollade på film, The guardian, en utav världens bästa filmer!<3 sen satt vi och var sociala.. eller nej inte riktigt, vi satt och spleade spel på våra mobiler. och så fort vi inte klara en bana eller fick game over, så skrek vi rakt ut "NEEEEEEEEEEEEEJJ!" och sen vid 8drog hon. och nu sitter jag här och gör inte så mycket. nu ska jag nog gå och göra något annat, jag hör av mig imorron.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha vadå:O hade du inge ont?!

och hur fet är inte din kompis då som lyckas orsaka en spricka i fingret?:$hehe

2011-10-09 @ 22:42:08
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0