-

marieberg idag (y' +lingon veckan..

idag vaknade jag och louise klockan 9av att det var en person som ringde louise klockan 9på morronen, och då kunde varken jag eller louise somna om, så då låg vi och spelade spel på mobilen, wordfeud, och sen unt halv 11drog vi in te marieberg, jag köpte en jätte mysig tröja från Bikbok jag hittade ett par byxor som verkade jätte sköna.. men klart som fan att jag inte kan prova dom bara för att just när jag skulle sätta på mig dom så kommer lingon veckan.. vilket suger! :O men i vilket fall, var hemma vid 2 - halv 3tror jag, senare ikväll åker mamma och pappa bort så då blir jag ensam, om inte johanna kan komma och hålla mig sällskap!? :D men nej nu ska jag gå och göra något annat.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sv. Dådå?/:

Det är bra med mig! Tack :)<3

2011-10-15 @ 20:51:46
URL: http://jonnahasselgren.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

massa chill, själv? :D

2011-10-15 @ 22:00:08
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0