-

spricka

igår efter skolan, när klockan började dra sig mot en kvart över 6åkte jag och pappa in till ölsterpraktiken och sen vidare till USÖ och där tog dom några bilder på mitt finger, och det visade sig att jag hade fått en spricka i det, kul jjja :) kom hem halv elva sen, och i morse var jag duktig och råkade försova mig, braaaaa elin! nu sitter jag här och gör ingenting, funderar på att typ jag vet inte riktigt, kanske plugga te hemkunskapen som jag har prov i imorron. får la se  vad kvällen bjuder på kanske sätter på någon film eller något liknande men nu har jag inte tid och sitta och babbla här något mer.

Kommentarer
Postat av: johanna ♥

sv: haha, vadårå :o, dom är så sjukt sköna :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D<3

2011-10-05 @ 09:48:34
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0