-

tihihihi louise gillar rosa grisar.

just nu sitter jag hos louise och jag vet inte riktigt vad vi gör, hon har typ damp på sin dator som låter som jag vet inte vad(?) förut var vi hos mig en sväng, och sen drog vi hitt när vi skulle äta, och sen dess har vi suttit som klister i hennes soffa, vi tänkte dra ut en sväng efter idol men naae, vi orkade inte riktigt. senare vet jag inte vad vi ska göra, imorron drar vi till marieberg och jag visar troligen vad jag har köpt dååååå. men det får vi se hur det blir med det, men nej nu ska jag gå och fortsätta att vara social med louise, även om vi sitter vid varsin dator.. :)
här kommer dagens låt ; The Cure – Friday I'm In Love haha fina minnen från vinter chili!♥

Kommentarer
Postat av: Louise

meeeeeeeeeeen jag gillar inte alls rosa grisar :o<3

2011-10-14 @ 22:26:41
URL: http://llouiseericssson.blogg.se/
Postat av: Jonna (:

Heej! Hur är det med dej?! <3

2011-10-15 @ 13:57:33
URL: http://jonnahasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0