-

kul &spamma vavavavava?

skolan idag var rätt okej, som vanligt. vi fick tillbaka vårat matteprov, men det gick rent utsagt förjävligt, så det tänker jag inte snacka om något mer. i alla fall, när jag kom hem så gjorde jag ingenting, hoppa in i duschen, käka osv.. funderade på att dra ner till gårn med cassie, men jag skippa't, orkade verkligen inte. så istället satt jag hemma och kollade på film med pappa &vi kollade på Case39 riktigt bra film :D och nu sitter jag här och har lite smått damp på en kompis som spammar mig på både facebook (i meddelande och inte logg!) och på sms! haha seriöst.. vilket liv du, ehm.. vi har jaaaaa.. men nej nu ska jag gå och göra något annat.

Kommentarer
Postat av: JohannA

sv: haha, okej :P jag vet inte vilket jag gillar bäst :)<3

2011-10-01 @ 17:28:40
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/
Postat av: A D E L I N A

sv: hihi tack så jätte mycket :D

2011-10-01 @ 21:16:43
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0