-

ensam igen..

nu har jonna åkt hem, hon kom igår och sov över här sen. igår runt halv4 kanske, drog vi te katte &bada där ett tag, men var ganksa mycke folk, så vi åkte hem efter ungefär en och en halv timma igen hehe.. sen när vi kom hem var vi nördar ett tag, och satte oss &spelade wii, guitar hero.. sen kom lars &bigitta (stavas?;$) typ kompisar te mamma och pappa.. &då bakade vi, eller aa mest jonna negerbollar, hon fick rulla dom, för att jag inte vill bli kladdig om mina händer, haha. men goda blev dom! :D sen gick vi ner och fortsatte att vara nördar. &fortsatte och spela, hahah. sen runt halv 1 - 2 la vi oss och gick upp vid 10, idag har vi inte gjort någonting, vi tänkte dra ner te katte &bada, men jonna hadde ingen lust, så då började vi kolla på moppe åt mig, btw jag ska nog skaffa :D fast pappa tror att det inte blir förens nästa år, elr någe, men ska nog gå kursen ganska så snart, och sen är det bara moppe som är nästa problem.. men nog om det nu. just nu sitter jag och kollar runt lite på emocore hehe... &så snackar jag med sanna som kanske ska komma i början utav veckan ! :D nej nu ska jag gå och kolla runt på datorn, eller vara mer nörd och spela wii.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0