-

fel på USB-sladden te kameran? :(

tror jag har lyckas gjort så det är nåt fel på min kamera sladd, går inte och ladda över bilder eller ens koppla ihop den med min kamera? så inga nya bilder förens jag fått fart på den igen :o

idag vet jag inte vad som händer, går nog ut och fotar liiiiiiiite sen. men annars vet jag inte vad som händer, kanske kan övertala pappa att åka ut te sjön ett tag ikväll :D var verkligen längesen jag var ute där, bara för att vi fick våran båtmotor snodd, och sen när vi fick den nya så var det någe fel på den så vi var tvungna att lämna in båten igen. men nu är mamma&pappa där nere och stoppar tillbaka den i sjön igen :D så vi får väl se vad som händer idag. men nu ska jag gå och käka frukost. &efter som att min UBS-sladd är helt fucked upp, så kör vi en dagens låt istället :)

så här kommer dagens låt ; Thnks fr the mmrs - Fall out boy♥

Kommentarer
Postat av: johanna ♥

jag måste följa med någon gång ut med båten :D <3

2011-07-17 @ 17:12:23
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

allt härligt med dig idag hoppas jag? :)

2011-07-17 @ 18:54:37
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0