-

hemma från sommarstugan.

har inte gjort någe sepceillt idag, ko hem från sommarstugan för ett tag sen. vi åkte upp igår runt 6 - halv7 tror jag, och då åt vi, grillat mums! och sen gick jag, lollo, selma(min kusin), nilla(min faster), pappa, mamma&farmor ner till sjön, och där badade jag lollo & selma. riktigt skönt faktiskt!:) sen runt 10åkte vi hem och hämtade saker, för att vi skulle sova där.. imorse vaknade jag runt 07;56 av att jag var pissnödig, så då var det bara att gå upp&se glad ut, gick in på dasset och sen satte mig i solen med mamma, selma&nilla, satt och åt frukost, och sen runt 10kom pappa med zingo, sen bara kanske typ 10minuter - en kvart kom mormor&morfar&min farmor dit, och då fika vi lite, och sen gick vi ner till sjön igen, bada inge idag, eller jo bara upp till knäna, hehe. min kusin badade hela tin när vi var där nere, och sen lyckades vi även få i zingo, det värka som om han tyckte det var skönt. sen gick vi upp och satte oss i solen och stekte där ett tag, sen runt 11 - halv 12 tror jag, åkte vi hem och nu sitter jag här och längtar tills ikväll, för då ska lollo&hennes familj komma och grilla här, sen ska jag och lollo sova i tält ja, men tror inte det blir så jätte mycke sova om jag känner oss rätt &juste, här kommer några bilder från sommarstugan.


tillslut fick vi i lilla zingo, fast han badade bara magen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0