-

måndag&15dagar kvar till Linkin Park♥

har inte gjort någe speciellt idag, skolan gick snabbt, tyckte jag. ska nog inte göra någe sepceillt idag, får väl se vad som händer, har i alla fall inge planerat.. imorrn ska vi ha någon jävla frilovsdag(stavas?o.0) på skolan, och jag är inte alls taggad på't. men aja det går väl bra får väl hoppas på det bästa
just nu sitter jag och snackar på msn med sanna, jag vet inte riktigt vad vi snackar om, men enligt sanna är jag en marsian som kommer från mars&heter bob eller aa conny, haha tror du har en liten skruv lös, jag kanske borde skruva dit den?

och vet ni?! idag är det exakt 15dagar kvar tills Linkin Park kommer till sverige!
haha, aja här kommer i alla fall dagens låt : Beautiful Monster - Ny-Yo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0