-

ny header.

har inte gjort någe speciellt idag, skolan var som vanligt, fick sluta en halv timma tidigare, när jag kom hem satte jag mig vid tven och sitter fortfarande där, ska väl snart käka lite tror jag. har just gjort ny header till bloggen, blev faktiskt rätt nöjd med den, om jag får säga det själv..  senare vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får väl se om det dyker upp någe kul.. imorron blir det skola och sen efter skolan tar jag bussen upp på  stan för att träffa krisin och sen blir det bio, vi ska se Pirates Of Caribbean 4 (stavas?o.0) någon som har sett den och vet om den är bra?, nej nu ska jag nog gå och äta något..
p.s så här blev headern! 

Kommentarer
Postat av: johanna ♥

snygg header :), bara att den där när vi håller som ett hjärta den bilden ser lite utdragen ut :s men inget man tänker på :)<3

2011-05-19 @ 18:54:18
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0