-

seeeeegt.

har inte gjort någe speciellt idag, var med johanna, ett tag.. först var vi hemma hos henne och där satt vi mest vid datorn & spelade wii, vi spelade mario kart mot världen det som vi är sååååååå sjukt duktiga på, eller inte jao. det slutade med att vi kom sist och då tyckte inte vi att det var någe kul och spela mer, så då stängde vi av och drog ner till mellösa ett tag, och där gick vi till ICA och köpte glass, twister, och så gick vi till IP och satte oss där och åt den, haha när jag nästan hade slut på min glass, bara lite på pinnen kvar så tappar jag den, och johanna bara sitter där och skrattar åt mig, inte kul!  sen så stack vi tillbaka till johanna för att hon inte tog med sig sin spruta, och sen när hon hade tagit den så stack vi tillbaka till mellsa igen, eller aa hem till mig och här spelade vi mer wii, guitar hero och kollade på film, Disturbia grym film måste jag säga! och sen vid 6 - halv 7 åkte hon hem.. och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra? men jag kommer nog på någe, jag hör av mig mer imorron eller ah.

Kommentarer
Postat av: johanna ♥

haha, lite roligt var det när du tappade glassen (a´<3

2011-05-15 @ 21:20:19
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0