-

sjukt seg torsdag!..

dagen idag har gått jävligt segt, det började med att jag nästan missade bussfan till skolan i morse, men jag hade tur.. skolan var seg så in åt helvete, profilen sög, gjorde inte ett piss typ. var bara trött och irriterad & gar ont som fan i magen! när jag kom hem så käkade jag lite och då vart det lite bättre, så nu känner jag mig inte lika trött eller irriterad längre. senare ska jag nog sätta mig och plugga tror jag, både so och no, eller aa ska skriva någon grej om jesus och sånt shit och det ska vara klart imorrn, hehe. nej nu ska jag gå och göra någe annat.
dagens outfit :
skjorta - gina tricot
svart linne - gina tricot
blått linne - gina tricot
tights - cubus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0