-

tisdag & jag lever.

har inte gjort någe speceillt idag, i skolan jobbade jag nästan ingenting känns det som, hehe. vi hade ingen syslöjd i morse, fast jag emma & viktoria satt i syslöjds salen i alla fall, eller aa typ.. emma och viktoria satt och knöt vänskaps armband, & jag satt och lyssna på musik från min mobil, hehe jag satt och nördade Kompispris - ICA-Jerry Feat. ICA-Ulf seriöst, jag älskar den. men nog om det nu, vi hade matte prov idag, det gick så där, kunde ha gått bättre, men jag fick typ blackout när jag hade gjort halva B-delen, men whatever? sen efter skolan så typ gick jag till mormor och morfar, skulle ha utv.samtal, och det gick bra, jag överlevde och ja nu sitter jag här och gör inte så mycke, ska snart fika tror jag(?!) sen vid typ 6 blir det åka till johanna nej nu ska jag gå och göra någe annat, jag hör av mig senare typ.

Kommentarer
Postat av: johanna ♥

sv: hahahaha, ja det är du :d<3

2011-05-17 @ 18:16:51
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0