-

namnlös - ingen rubrikkkkkk!

hmm.. vad har hänt idag? skolan, gick bra, jag och frida hade as kul innan språk valet, och jag vet egentligen inte vad det var som var kul.. men vi typ låg på golvet och as garvade i korridoren.. folk måste ha tykt att vi var dumma i huvet! haha :) sen efter skolan åke jag in till stan och växla pengar till ******* ****. och sen kom jag hem runt klockan 7, och sen dess har jag suttit och pluggat matte, börjar la fatta liiiiiiiiite nu men ah. nej nu ska jag gå och kolla bloggar, får se om jag orkar kolla något på so;n. :p
"du ser mig äta en bajs macka, men säger ingenting!" - HAHAH ove sundberg <3 || 13dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: kaisaaan!

Sv: haha okeey :P men aa de är bra med mig ;) men har lite ont efter navelpiercingen men de går över snart tror jag :P hur är de med dig då? :D

http://kaiisan.blogg.se

2011-11-21 @ 20:43:15
URL: http://kaiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0