-

jag vet att jag sa..

att jag inte orkar hålla på och uppdatera varje dag, men jag kunde inte hålla mig ifrån det, hehe.. i alla fall, skolan var som vanligt seg, var i datasalen på so;n och skulle skriva någon grej om "amrerikanska revolutionen &franska." vilket sög, men jag hann klart iaf :D och maten i skolan var ju god idag.. jag som inte ens fick någon?!:(
efter skolan drog jag hem, fast jag hann aldrig riktigt hem, för att louise smsade och sa att hon snart var i mellsa så då gick jag vidare till busshålsplatsen och vätade där på henne. &sen gick vi hem te mig, åt lite, kalaspuffar! sen drog hon runt kanske halv 5eller något sånt, men shit tha same, vi ses ju imorrn igen ;) nej nu ska jag gå upp för att sen åka ner te oden, kanske uppdaterar mer senare, men om inte så gör jag typ tidsinställt inlägg imorron, ska sova med louise så får la se om jag hinner/orkar uppdatera något.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

japp, det har jag :)

2011-10-13 @ 22:20:15
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

jappsi :D

2011-10-14 @ 18:19:39
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0