-

en större del av mitt hjärta blev kvar..

det sista vi såg utav England/London var flygplatsen.. jag vet att jag kommer sakna det, kanske mer än vad jag gjorde förra gången jag var där? jag kommer att sakna ljudet utav blåljus från polisbilar som kommer lite då och då när man går på stan, jag kommer att sakna maten, staden, trängseln i tunnelbanan osv.. i alla fall har det varit grymt kul där nere, har känt mig precis som hemma! :) i söndags kväll när vi kom gick vi ut på någon pubb och åt, sen i måndags var vi på madame tussauds och sen gick vi på oxford's street och shoppade! sen i tisdags åkte vi till ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter för tillfället.. och sen shoppa vi, och idag åkte vi hem tyvärr.. :( men aja som man brukar säga, borta bra hemma bäst.. men i det här fallet borta bäst, hemma bra! <3 nu ska jag sätta mig och ladda över bilder från london te datorn, kolla bloggar ovs. bilder kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0