-

fan för telia!

fan vad arg jag blir! varken internet eller tven eller telefon funkar här hemma, och telia säger att dom inte kan fixa det förens näääääääästa torsdag!!! :O så telia kan bara gå och dö! aja, i vilket fall flyttar jag nog hem t mormor och morfar, kanske någon kompis också.. och sover där tills vårat internet funkar igen!? så någon gullig person som låter mig komma hem t den och flytta in där någon dag eller två? :$



för övrigt idag åkte jag och mamma in t media market, och där i från fick jag med mig 2 filmer hem, Let me in & Salt. sov även till halv ett idag, vilket var riktigt skönt, var as trött efter att jag hade lanat med louise.. haha ;) men nej nu ska jag försöka fixa min mobil som också är fucked upp, kan inte ta emot sms längre!? argh.. men i alla fall, nu ska jag sitta och vara allmänt deprimerad bara för det. uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: johanna :)

let me in suger :o, om det är samma som jag har sätt :p <3

2011-12-31 @ 11:21:37
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0