-

humöret är inte på topp.

idag har det inte hänt något speciellt, blev klar vid 1 - halv 2tror jag klockan var, sen runt 5åkte vi till mina kusiner som bor i stan, och typ åt gröt ovs där.. sen pajade även mina kusiner deras pepparkakshus som dom hade gjort, men efter som att jag INTE gillar papparkakor så satt jag och kollade på när dom hade sönder det, och det var rätt kul det med. men i alla fall, imorron får vi se hur uppdateringen blir, ska först upp på stan en sväng, sen ska jag nog vara med johanna. men nej nu ska jag gå och göra något annat.. dagens låt Nickelback – Someday

Kommentarer
Postat av: jenny & sara

Svar: okej, vi ska till stan och shoppa igen =)

2011-12-26 @ 21:09:19
URL: http://nilssonochablo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0