-

sovmorron.<3

har nyss, eller nyss och nyss, men ja blivit klar.. och herregud det var löjligt skönt det var att få sova ut! dom senaste dagarna har det varit otroligt segt att gå upp runt 7 - kvart över 7.. men ah, nog om det. nu sitter jag och lyssnar på lostprophets – Rooftops (A Liberation Broadcast) rätt skön låt faktiskt! senare idag ska åker vi t stan, till min moster och "firar" jul med dom, för att dom åker t tibro imorron tror jag det var(?) till min kusin, som bor där. men för övrigt händer det ingenting speciellt tror jag? nu är det inte alls långt kvar till julafton! men ja, nu ska jag gå och göra något annat. kanske ska ta och spela lite wii :)

Kommentarer
Postat av: emma

Goddag, allt bra? :* kramis

2011-12-22 @ 14:33:53
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0