-

tandläkarn - check!

skolan gick som vanligt bla bla bla.. missa första lektionen för att jag skulle t tandläkarn, vilket gick bra. &efter skolan drog jag och frida hem t henne, vi fick sluta typ 20 - 30minuter tidigare idag, vilket var värlidgt skönt :) direkt när vi kom hem så bytte jag byxor, och så tog vi på oss vantar och mössa och gick ut i backen och åkte pulka, vilket var vääääääääldigt kul :D sen tog jag halv 6bussen hem och har nyss kommit ut duschen. senare vet jag inte vad som händer får la se vad kvällen bjuder på! :p vi avslutar detta inlägg med denna sköna låt ; Simple Plan – Untitled - Domestic Album Version

Kommentarer
Postat av: emma

Har precis lagt upp ett superinlägg om hur du kan tjäna stora pengar på din blogg! checka in vettja!

Det går ut på att du lägger upp reklam på din blogg och du får betalt via click eller om någon köper något ifrån din reklam :D



redan tjänat 40kr på 10 min ;)

2011-12-19 @ 19:21:38
URL: http://emmababy.se
Postat av: Louise

Sv; man jag vet ju redan vilken du prata om , det är C...... ;) <3

2011-12-19 @ 19:58:35
URL: http://llouiseericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0