-

sommarstugan 8D

skolan idag gick ganska snabbt, tror inte jag har jobbat på någon lektion faktiskt. HAHAHHAHA, seriöst, fan vad pinsamt det var när jag&hanna&frida&cassie kom tillbaka från ica efter språkvalet i mose, hahah när vi kom till skolan så stog alla och väntade på oss, och där kommer vi med dricka&macka och inte fattar vad det är som har hänt, och sen får vi veta att brandallarmet har gått, haha lagom snyggt. men nog om det nu, senare blir det sommarstgan med johanna!, kanske går ner till sjönn och tar ett dopp!? eller? njaeeeee.. nej nu ska jag gå och göra någe annat, så ah. bilder från sommarstugan kommer troligen senare ikväll eller så kommer dom imorrn, jag kommer inte att ta med mig datorn ner dit, har inge internet.. och har inte orkat installerat det mobila internet än hehe. 





Kommentarer
Postat av: johanna ♥

sv: hehe, jo :p

japp det måste viiiiiiiii :D <3

2011-06-01 @ 23:07:21
URL: http://jjohannaagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0