-

pizza vs. kebab?

skolan idag gick faktiskt bra, hade 2prov, ett "oförberätt" svenska prov som jag tror gick bra. &ett no prov som gick as bra för mig! :D men nog om det nu. just nu sitter jag här och lyssnar på musik &funderar på vad jag ska käka sen, pizza vs. kebab? hmm.. tror det blir kebab, var så längesen och plus att det är sjuuuuuukt gott! :) men nu snart ska jag alldeles strax dra mig uppåt och sätta mig vid tven och glo där ett tag. imorron kommer släkten hit, och då ska vi käka tacos och typ fira, mamma, patrik& pernilla som fyllt år, så grattis till er! :D men nu ska jag gå upp mot tven.
dagens låt ; Oskar Linnros – Från och med Du

Kommentarer
Postat av: louise

pizza lätt !!



svar : däru <3

2011-10-07 @ 17:34:08
URL: http://llouiseericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0