-

marknad!

skolan idag vgick jävligt fort, slutade vid kvart över 11, vilket var riktigt skönt! då jag, emma och viktoria drog in te stan, och gick på marknaden.. kallt som fan måste jag säga, det jag köpte var, en t-shirt, 7par strumpor, jätte söta haha.. en munk och ett sånt där äpple med socker och typ nån stopp på ni vet? :D fast sen vid 3halv 4lämna emma mig och viktoria för att hon skulle dra hem te henke.. så då gick jag och viktoria runt på krämarn och glodde där vi träffa sandra, moa, felicia, och wilma.. typ så jag stog och snacka med dom ett tag :) sen tog vi bussen hem vid halv 5kanske och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad som händer ikväll, får la se men nej nu ska jag gå och göra något annat!
haha, kepsen som viktoria tänkte köpa te mig och ge mig den i julkapp.. men shysssssh säg det inte till någon!

Kommentarer
Postat av: hannah

Hej, gör du bloglovin byten? :)

Kram

2012-01-27 @ 20:51:19
URL: http://hannahbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0