-

borta bra men hemma bäst ~ chili 2011♥

jag måste bara säga det, chili 2011 var fucking awesome! ni ska bara veta hur sjukt kul vi hade! första dagen gjorde vi inte så jätte mycke, gick runt och glodde, leta nya vänner och sånt shit, och så slog vi eller aa dom som sov i tält upp dom och packade ur och sånt, och vi som sov i stugan gjorde likadant. sen andra dagen blev vi indelade i "chili grupper" som vi skulle göra någe med ungefär 1timma per dag eller någe sånt, tror jag det var, rätt kul :) vi badade, solade, och massa annat kul också. igår, vilket var sista dagen för mig, tryvärr :( vi gick upp klockan 7för att vi skulle hinna duscha inann frukosten som sen var klockan 8 - 9. och sen efter frukost var det johans morronshow, vilket var lika kul som förra året. och sen vart det bad och volleyboll (stavas?) turnering för dom som ville, jag ville vara med men det var ingen idé efter som att jag skulle sticka hem idag. och sen när klockan började dra sig mot en 6 -7tiden så käka vi middag, och sen körde vi kalle kaos, jag orkar inte förklara vad det var, men det var verkligen kaos, ungefär 400 - 500pers som springer runt i 30olika grupper och försöker hitta lappar där det stog olika uppdrag som man skulle klara av tror jag. och sen efter att vi sprungit runt som idioter och letat i en och en halv timma så var det någon samling i kyrkan som man var tvungen att gå på, och sen efter var det kvällsmacka, och vi hade verkligen sjukt kul i matsalen, och i våran stuga.. folk som sett/hört oss måste tycka vi var helt dumma i huvet.. haha och sen idag då åkte jag hem, men veckan var helt underbar! är sjukt taggad på nästa chili med :Dbilder kommer, fast alla är tagna med mobilen typ, så inte bästa kvaliten men ah, fast bilderna kommer i ett inlägg för sig, för att det här vart jävligt långt känner jag nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0