-

Dag3 ~ bästavän/bästavännerna.

hmm.. mina/min bästavän/bästavänner?.. har väl egentligen inte någon riktig bästavän, men jag har massor med underbara människor som står mig väldigt nära. &några av dom är, johanna, louise, frida, hanna, emma,  ovs.. ni vet vilka ni är! utan er skulle jag fan inte klara mig, ni betyder så sjukt mycket för mig, jag vet inte hur jag ska kunna förklara.. jag älskar er otroligt mycket! utan er ~ är jag ingen. det är ni som gör mina dagar i skolan ovs.. ni är helt enkelt underbara! det är ni som får mig att må bra när jag mår dåligt, ni finns där när jag behöver er. så, aa jag vet egentligen inte vem som är min bästavän.. men som jag sa förut, jag älskar er otroligt mycket! kärlek till er! det är ni som gjort mig till den jag är idag, utan er skulle jag inte orka, tack för att ni finns!<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0