-

fattar inte grejen med att lyfta på bena..

det finns en grej jag inte fattar.. varför hundar alltid ska gå och lyfta på benet vid varenda lyckstolpe som man passerar när man går med dom? det är i varje fall vad min hund gör när jag går med han.. jag menar, varför inte bara lyfta på benet en gång så som vi gör istället för att göra det vid varje lyckstolpe? haha.. ;) i alla fall, skolan var la helt okej. när jag kom hem gjorde jag inte så jätte mycke, kollade igenom vad jag köpte i london, och så. spelade även wii ett tag, super mario bros som jag köpte där :D nu ska jag gå och kolla om jag kan få bort pappa och följa med mig te ica och köpa något som man kan äta om man har ont i magen? insåg i morse, att jag har gaaalet ont i magen, och jag undrar fan om det inte är något som jag åt när jag var i london?.. haha, nej nu ska jag gå upp och försöka få loss pappa från tven.. dagens låt ; Linkin Park – Given Up ~ Kung! <3

Kommentarer
Postat av: Jonna (:

sv: härligt! :D Gjort idag då?



haha älskar din rubtik ;) <3

2011-12-08 @ 20:25:56
URL: http://jonnahasselgren.blogg.se/
Postat av: emma

Goddagens, allt bra? :D kram

2011-12-09 @ 15:28:33
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0